17 January, 2013

Dimulakan dengan Bismillah

Hye..assalamualaikum..


Mari sama2 mulakan entry ni dgn bismillah...




Sopan sikit sebab hrni mlm jumaat means esk Jumaat penghulu segala hari...<sebenarnye takde kaitan pun ngan entry kali ni takde makne aku nk bg ceramah plus merepek plus luahan hati hehee..just nk bercak-cak dan say hye2 je kat my readers..hai korang lama kan aku tak hapdet citer?? walaupun takde citer tp ada jugak orang jengah blog sy..terharu..*nangesguling2*

Firstly cakap pasal merepek ada orang search blog aku pergi google marilah merepek..bhahahaha ini lawak ok! mentang2 aku punya entry macam tu, skali ko nk cari blog aku ko g type marilah merepek memang betul la korang ni buat malu i je tau *tekupmukapusingkiripusingkanan*...lepas ni apa plak korang search kan? suke aku baca yg korang search tu mententeramkan jiwa...

Secondly<<ewah nmpk sgt berderet citer kn smpai mcm tu skali...sedia maklum seperti aku mention dkt post b4 ni aku ada cakap aku akn masuk ofis so bisness comel lote saye stop waktu weekdays dan brsmbng waktu weeknd sahaja..itu sbb juga aku jarang up citer kat korang sebab memang takde citer nk up oiii..bosanese btl..pagi bgn pastu g keje...keje..keje..pastu lunch break aku zasss blek umah nasib dekat...pastu keje..keje..keje..tepat pkl 5 zassss blek umah..siapkn diri untk ready citer ersalina..pastu malam iron baju,main ngan tia..tidor...esk pun sama rutin...eh.eh..memang aku takleh keje macam ni rutin sama je tiap hari kalau keje mcm ni smpai 20 tahun aku rs tak kot..sebab keje aku duk dpn laptop je memnjang,brtemu org tak,jwb tepon tak..trkunci la mulut saye dah la keje dlm bilik rahsia..lglah oiiii..tp ni rezeki Allah nk bg kte terima nasib sekejap je...oowhh sy skrg bkrje dekat salah sebuah IPTA di Johor nnt kang ada plak stalk aku kat fb n twitter kan sbb nk tau aku keje kat mn..memimimeme<<< bajet hot..bajet hot..bajet hot...

Thirdly Insyallah akan menyusul 1st projk untk menaikkn bisnss bakery saye...mungkin aku akn buat sumthng dekat majlis umah orang kawen nnt..sebenarnye member aku nk kawen bln 2 ni and kebetulan die kawen aku tgh buat bisness bakery ni so aku dpt idea untk give die sumthng and at the same time gv aku sumthng jgk..so sama2 kte nntkan..Insyallah kalo takde apa2 n degn izinNYA dpt aku jlnkn projek ni dgn lancar...amin

Apalagi ea nk citer? oooh ada bende nk citer lg ada gmbr dalam fon tp memndgkan cabel fon n fon ntah kat mn so nnt la ea aku up citer tu..buat bersabor....

-read till end-
























Insyallah..Insyallah..Insyallah..ada jalanNya......tutup entry pun bercirikn kesopanan jugak...








2 comments:

  1. Replies
    1. bakal perantin..sy akn cuba sebaiknye tp kalau ada kerkurangan mintak maap ye..tunggu je la hr nye..

      Delete