20 January, 2013

Mak cik kepoh

Hye..Assalamualaikum..

Sekarang bukan sahaja aku dikelilingi orang kepoh diofis tetapi juga orang kepoh di rumah..ish yang kat umah ni kepoh die bkn main...kalo nk mengepoh siap lari2 tu....ni punca aku pun jd kepoh sebab dikelilingi orang kepoh..erk??





Si kepoh pertama...tak yah citer la tgk gmbr dh tau confrm memang kepoh...kalo amik fon aku bkn main lagi cara die berbual dlm telefon tu mcm real lps tu cakap sembunyi jauh2 dr orang...malas nk layan dania ni...die cepat cakap..kalau orang cakap mst die ikut...dan dania jugak kuat makan,ko makan la apa2 je dpn die sure die dtg dekat pastu ckp nak..nak..nak...kecik2 dh mkn durian ko! macam pagi td aku minum air koko panas lps tu sibuk dkt2 ngan aku padahal sebelum tu die sombong ngan aku pegang pun tak nak..skali nmpak makanan trs nk dkt2...

  


Memandangkan aku dh brhijrah ke rumah ibu Tia so mesti la hari2 kne main ngan Tia..kalo tak dlu main ngan Icha je ni Tia plak...Ni kepoh die pung bkn main gak..Kalo aku pegang fon sure die dtg dekat lps tu letak tangan kat telinge...ooo anak buah saya mmg suke main fon saye ye..dari Icha,Dania n Tia semua berebut main fon aku..aku ada 2 fon satu tu yg ketap ketip old skool skt n lg 1 yg touch screen tu...yg mnjadi pilihan Icha yg touch screen tu sebab die suke tgk gmbar..pilihan Dania n Tia yg ketap ketip tu tapi kalo untuk dgr lagu diowg main yg slide kelassss ank buah aku tau!...kalo aku keluarkan dua-dua fon tu letak ats meja mesti diowg yg tolong amikkn sibuk2 main..sibuk2 bagi kat aku..smpai kang kalo fon bunyi aku tak tau kat mn fon tu berade..Skrg Tia kalo dgr lagu Single Ladies Beyonce tu sure die joget kepale siap head banging lg u...dlu time ddk umah Icha aku buat Ringtone lagu tu..die pun suke gak joget2...hahahha lagu Single Ladies tu bkn shj sesuai utk saye tetapi jg untuk anak buah aku yg single mingle ni...oppssss!!

-read till end-

























Berlambak laaa muke depaa kat fon aku ni...hari2 duk amik gmbr diowg..nak wat camne comel sgt kn...hhehe





























No comments:

Post a Comment