05 January, 2013

Boring!

Hye...assalamualaikum..


Ni citer paling latest aku penah tulis sebab harini free takde buat apa so senang ku hapdet citer...semalam after renew passport<<hint2 hahahha...ktowg singgah umah Tia sebab Mak Ngah nak dtg naik train so tak yah ulang alik kota-kulai so lepak umah Tia dulu...Ptg tu baru aku, adik n ibu ayah Tia balik Saujana tapi before tu g AEON Tebrau dlu sebab ibu Tia nk cari purse/handbeg tu la gatal haritu kat JPO tak nak beli kan dah takde!!! pastu aku hasut beli ELLE jee(kami memang tak pakai beg2 berjenama ni ikt la kemampuan diri kte kan? kalau kaya raya duit dh cukup untk keperluan dan nak guna untk kehendak ok tapi  jgn dh terlampau ikut nafsu asik nak kehendak je kayap la ko kan??) 

Kali ni aku rajin sangat sebab asik amik gambar je hahaha WALAUPUN pkai phone ku yang biase2 tu je hehehe


Jakun ni lah penangan orang jarang masuk kedai buku ntah apa2 pastu asik duduk dekat bahagian Cook je..bukan baca pun tengok gambar lepas tu cilok idea untuk kukis ku heheheh...


Ni tahap bosan lagi sebab tunggu ibu Tia pilih purse dekat Charles & Keith so amik gambar.hepi je Tia amik gambar sebab die suke cermin sebab dia kan perasan cantik hahahahah..

Sebenarnye takde pun boring sebab jalan2 cuci mata kan tapi aku bosan duk fikir nak letak tajuk apa heheheh tu yang tulis Boring......


-read till end-




















Cepatnye masa berlalu................................................................................................................................

No comments:

Post a Comment