19 March, 2013

Woman in Purple @Kota Iskandar

Hye..Assalamualaikum

Ni citer weekend haritu tp lmbt citer sebab aku terlampau la bz nk jengah2 internet pun tak sempat jeling je sempat..harini bos takde so marilah la kte bercerita-cerita,komen2,senyum2,hepi2 ye!

Hari ahad haritu 1 Malaysia diadakan Program ni kan siap masuk tb ko muka aku har...har..har..takde niat pun nk tunjukkn muka depan camera tapi apakan daya camera tu yg kejar aku her..her...her..mula2 ingt nk jalan2 biasa je tepi2 tu skali tak alih2 nmpk pulak pengacara MHI depan tu...tak memasal je muka i ni masuk MHI tau! *laripusingroundabout40kali


 Pagi2 dah sampai ok! suke je tgk orang2 yg sporting join bende ni...lagi bagus join walk2 macam ni dari join rusuhan2 jalanan yg ntah apa2 tu..




 Pergi dengan mak je, abah tunggu dalam kereta...mula2 ingt Tia n ibu die nk ikt skali ibu die ada keje plak..kalo Tia ikut kan bagus..boleh langsing skit mih...mih..mih..



 Senam2 dlu..panas2 kan badan dlu...dah lama tak join senam2 macam ni...dapatlah bergangnam style kat situ hahahaha...
 Instructor ni konon nk menari gangnam tapi takde pun excited mana...malu agaknye ramai sgt pompuan dpn ni..


Acara pelepasan...tgk aku duduk tepi pentas ni je..mmg takde niat nk berjalan 1km tu tp tak memasal camera amik gmbr tau...malu...malu...malu..*sorokmukablkglangsir

 baru jalan sikit dah benti duduk..terus patah balik hahahahah..amik syarat je...lgpun mak kene tgk anak2 buah die datang ke tak acara ni...

oooooyeahhh peha dh kurus skit....pastu balik umah je kaki n badan2 aku sakit sebab hari sabtu tu g main buai dkt playground tabika ibu Tia..sakit woooo nak amik air smbhyang pun aku kne pegang kaki..

-read till end-

























Kali ni bnyk citer tunggu masa yg sesuai aku update lagi citer ea...tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

4 comments:

  1. asal ak x nmpk pon..ak tgk je MHI pg tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaaaaaaa...asal ko tak nmpk muka aku?? ke ko tak dh tak knl muka aku?? mihmihmhihm

      Delete
    2. mmg ak x nmpk pon..
      ko je rasa ko msk tb kan
      heeee

      Delete
    3. cakap baik sikit ea!!! kakak aku duk umah siap call lg tau bgtau muka i msk tb..*kalo jeles katakan jeles

      Delete