24 March, 2013

Kenduri rumah baru

Hyee..Assalamualaikum

Hari sabtu lepas hari yang banyak kutelan nasi....pehhh memang melampau btl makannye..pagi makan nasi and sup daging tujuan nk suap Tia and adik skali aku pun makan gak...redha je nasi masuk mulut...

Tengahari mak dh dtg start2 masak untuk kenduri mlm tu..mak masak ikan tenggiri berlada and kobis goreng...masak dkt umah ibu Tia then bawak g kenduri nanti..Dah mak masak mesti lah mak suh makan..aku mula2 taknk makan just nk suapkn Tia je tapi Tia taknak lak makan so aku la yg kne habiskan saki baki die...lg skali redha je nasi masuk mulut...petang lepas asar mak dh siap2 nk bwk lauk semua time ni lapar giler kot aku sbb td mkn saki baki je kan so kali ni makan lagi tp amik lauk ikan berlada tu..pehhh sedaps melampau! malam lps kenduri makan lagi time baca Yassin perut dh kata lapar pdhal petang dh makan..aku pun tak faham motip perut aku sntiasa lapar hrtu...!

Actually kenduri ni untuk umah baru abang aku dekat Taman Pulai Jaya..rumah ni baru siap2 renovation and perabut smua tak bawak masuk lagi sebab takot tak muat so kenduri btl2 untuk rumah baru..
.














Tengok gambar jelah ea...takde apa nk citer sebab memang takde citer hahahahah..kalau tak puas tgk gmbar scroll la atas balik hahahahahah motip nk suruh orang tgk gmbr aku lama2????????

-read till end-

























Mood = tengah belek2 folder gambar nk duk tepek lagi dlm blog ni...ada orang tu cakap blog pasal diri sendri blog aku ni...ehhhhhh! dh nama blog aku memang la citer pasal aku! apa hal nk citer psl orang lain plak kan????  kalo nk tau citer psl orang lain ko g baca Beautiful nara...grrrrrrrrrrrrr

2 comments:

  1. Replies
    1. ye kenapa??? terasa ke apa ni? tak faham tak pasal2 ok fine...muahahahhah tak tahan nk tergelak....

      Delete