29 December, 2012

Rumah Orang Kawen

hye..assalamualaikum

Ni citer weeknd haritu..harini dh weeknd baru tgk betape lamanye citer n terperap dkt draft..haritu 
kazen kami belah abah kawen dekat batu pahat so mak selaku penyambut tetamu pengantin haruslah kene ada disana..ada lagi satu gambar aku dh upload skali ilang wey..malas aku nk cari gambar tu balik so tataplah gambar yang sedia ada ye..


paling gangtar gambar bawah belah kanan..dimana tia time kami makan??


Sonang je nak pikat budak suke kte..heeeh dgn cara ko amik gmbar die banyak2 sure lah cnfrm lah gerenti lah die akan suke kat kowag balik..yang budak hijau tu kira anak sedare blah abah..


Tu diaaaa perantin..heheh gambar orang penting kecik, gambar aku besar haaahah dh nama blog saye kn haruslah gmbar sebenar alam..


ooo time ni hari sgt panas..berpeluh2 kami lagi2 Tia sian die..naik rimas..so dalam pukul 2 dah bertolak dari Batu Pahat Ke Kota Tinggi..

Takde nak citer sangat pun tapi dari duduk kat draft baik aku publish je heheh..


-read till end-















Konpius ni Johor cuti ke tak ni 1 hb Jan? aku nk start keje ni..<<<hint2..

No comments:

Post a Comment