27 December, 2012

Mari Merepek..

hyee..assalamualaikum..

Tadi time dalam kereta ada lalat masuk berterbangan menganggu pandangan kami btul..hoiii! sapa yang tak  rimas wey kalau lalat masuk dalam kete pastu terbang sana terbang sini pastu hingap kat muka kan ish memang rimas..banyak kali cubaan untuk keluarkan lalat tersebut gagal..die masuk dari skudai dh smpai senai baru berjaya keluarkan lalat tu manakan tak aku bukak tingkap punyalah banyak kali ingatkan die dah keluar skali terbang lagi ehh..ehh..senget ke hape?? time bukak tingkap pandai nyorok dah tutup tingkap terbang balik sakit hati kawe ni wey!!!! pastu dah berjaya keluar aku pun start merepek dalam kete..ni ialah habit ok! kalau aku tak drive memang aku akan tengok luar sambil berfikir macam2 salah satunye tadi fikir pasal lalat..time lalat tu dh keluar aku pun terfikir ohhh macam ni lah penghijrahan lalat terjadi die masuk kete orang lepas tu orang halau dari kereta and start la kehidupan baru die di tempat baru hhahah MAMPU KO FIKIR PENGHIJRAHAN BINATANG??? 

Lagi satu aku suke kacau semut kalau diowg tengah bekerje..keje ni dah lama aku buat since kanak2 lagi smpai laaa ni perangai tak berubah..kalau die tengah berbaris tu aku g la amik spray pastu jadikan macam hujan sambil bunyi macam guruh nak tengok apa reaksi c semut kalo dengar guruh hehehe...ntah apa2 la kan perangai kebudak-budakkan ni?? tapi apakan daya saya hanya manusia biasa hahah..

Banyak gambar aku nak share tapi malas betul la nk citer time hari kejadian untuk gambar tu malas nk flashback2 heheh..kalo rajin i up lg 1 citer k..

-read till end-




























Saya juga bakal berhijrah nantikan story mory 2013 tentang penghijrahan saya..yehaaa debedu..debedu...


No comments:

Post a Comment