13 February, 2013

Kecantikan Kebun Ayahanda

Hye..Assalamualaikum

Ni la keje aku time cuti haritu..oleh kerana balik rumah Segamat..so melepak je la kejenye dalam rumah..lagi2 hujan memang tak kemana la...

Rumah Segamat ni laman die besar so abah memang suke rumah ada laman ni..yelah dh bp tahun duduk rumah taman,abah nk bercucuk tanam pun tak boleh tu yang mak buat rumah ni and halaman die besar dapatlah diowg bercucuk tanam....ktowg balik rumah Segamat ni pun sekali sekala time cuti panjang baru balik as our home stay la gitu...

Orang lain tgh sibuk bergardening aku sibuk amik gambar...nak jugak abadikan gambar2 pokok2 yang cantik2 ni kan...




Atas2 ni semua guna teknik zoom out and zoom in..ala nama dlm bidang fotography aku tak sure la plak tp nama pasar mcm tu la zoom in/out
 
 Baik je serangga ni duduk diam2 tak terbang pun die tahu orang nk amik gambar die la tu..
 Alololo...ladybug ni somel je

 Titisan embun pagi..



Abah kalau boleh nk 24jam spend time dgn kebun die...kalau balik Segamat memang die tak duduk2 dalam rumah die akan touchup jeeeeeeee kebun die ni....yg lg sorang tu tukang kebun kami nk pergi cari kelapa kikikiki


yeayyyyyyyy!!! pokok limau abah menjadi..dh bnyk dh limau...aku suke giler kot kalo rumah kampung ada pokok limau and pokok lada br rs macam kat kampung sngt, pokok lada tak sempat nk amik gambr..


 Ni la tukang kebun tuuu..semangat ni nk bekerje....huew..huew..huew..

-read till end-

























Lately ni rasa macam tak rajin sgt la nk celoteh kat sni sebab skrg tgh memikirkn tentang sesuatu....ermmmmmmmmm semoga Allah menambahkan rezeki kami sekeluarga..amin..
Eh..aku ada hutang 1 citer pasal projek tu kan?? nanti ea time aku senang aku citer ok!

No comments:

Post a Comment