13 February, 2013

Gayat...

Hye...Assalamualaikum..

Harini aku rajin pergi round2 and jumpa blog yg cool terus sangkut and terbaca...pagi2 tadi aku terbukak 1 blog ni kelakar gilasss die tulis lepas tu yg komen pun kelakar tapi aku malas nak khatam semua entry die sebab tak larat laa nk baca bnyk2 tapi sempat la baca beberapa entry..serius lawak blog tu..die ni seorang trans girl means Mak Nyah! so ayat2 mak nyah ni korang faham2 je lah macamana kan sukahati mencarut,mengata tapi yang kelakar susunan ayat die tu kalau korang baca korang dah tahu mcmana nak baca dgn tone mak nyah kelass gitu...hehehhe..nanti kalau aku rajin aku baca la lagi blog tu tp skrag keadaan tak mengizinkan...

Citer pasal gayat ni plak sebab aku trbukak lg 1 blog yang baru aku jumpa...blog ni ala2 bnyk fakta die keluarkan die mcm blog public la gitu,bnyk jugak laa aku baca entry die sebab semuanya fakta best wooo bnyk ilmu harini aku dapat heheheh...pastu tadi terbukak entry pasal jambatan gantung...


Ni antara jambatan gantung yang die share..jambatan gantung ni antara yang extreme la...lepas aku tgk pn naik bulu roma tak pasal2....macam kecut perut gitu...kalau jambatan gantung macam ni aku sedikit gayat sebab bawah die takde sokongan and die mcam terhayun-hayun kan so macam sdkt takut la tapi kalau jambatan gantung macam dekat Langkawi tu aku tak gayat pun...sebenarnye aku bukan lah seorang yang gayat tapi sajer je nk over2 kalo kat tmpat tinggi...heheeh...Kedua-dua jambatan kat atas ni aku tak pernah naik lagi tapi pernah naik yg seakan-akan mcmni dekat Sabah kalau tak silap..1 kat Jambatan Tamparuli and lg 1 dekat hutan apa ntah dekat Sabah gak..


 Haaaa ni dekat Jambatan Tamparuli Sabah...die seakan sama la tapi bawah die tu ada kayu so kalau ramai2 naik pun tak takot sangat sebab die tak bergoyang..



Yang macam kat atas ni aku sedikit gayat sebab kat bawah die takde sokongan and kat bawah tu semua pokok2..sikit je lah aku gayat ala2 kalau orang goyangkan memang aku bising tapi takde lah gayat smpai nanges2 muahahah...ni yg kat dalam Hotspring dekat Sabah..apa ntah namanye dh lupa dah lama sgt tgk la adik aku pn kecik je lagi kalau sekarang amik gmbar sebelah die cnfrm i pendek..

Dalam family aku yang paling gayat adalah Abah..tapi takde la penakut sgt tapi kalau naik tu confrm segala surah2/doa2  keluar dr mulut die...
 
-read till end-


























Thank you for reading this entry...

No comments:

Post a Comment