19 February, 2013

Candy Buffet/Candy Booth area Johor

Hye...Assalamualaikum...

Walaupun ada yang dah tau tentang bisness/projek terbaru dari aku tru fb/twitter tapi secara officially aku nak mewar-warkan service ni disini...Sebenarnye aku tak nak jadikan blog ni as one of the business medium cukuplah hanya menggunakan fb and twitter sahaja tetapi memandangkan penggunaan blog lebih menyerlah so kte promote sahaja disini dan segala urusan dijalankan di fb ok....

Ni adalah salah satu aim aku untuk 2013 untuk create/setup/manage sendri Candy Booth atau lebih dikenali sebagai Candy Buffet. Alhamdulillah atas pertolongan rakan dapat jugak aku laksanakan impian ini...walaupun nampak kecik tapi bersyukur sangat apa yang kita minat&suka menjadi..

Hanya mengambil tempahan disekitar Kota Tinggi, Johor Bahru, Skudai dan Kulai sahaja..Seperti sedia maklum candy buffet ni amat sesuai untuk Majlis Perkahwinan,Aqiqah,Birthday Party,Baby Shower dan Majlis Pertunangan...Bagi penduduk di Johor maybe service ni kurang dikenali dan susah didapati kerana ia baru lagi so dengan adanya kami Insyallah akan menjadi majlis anda tampak lebih meriah...;)









Sebarang pertanyaan atau urusan berkenanan Candy Buffet ni boleh lah ke facebook and search SukaSweet PartyLife...kami juga menerima tempahan Cookies, Pavlova and Chocolate Cake...

TQ

-Read till end-

























TQ for reading this promotion entry..woot..woot

1 comment:

  1. go eny go..nanti aku review kat page aku ea.. heee

    ReplyDelete