09 September, 2015

Post untuk tarik viewer ke???????

Assalamualaikum..

Kemain tajuk macam bdk2 baru nak up ada blog gayenye tu...niat utama aku share2 tempat makan tu bukanlah untuk tarik viewer tapi nak bantu orang2 yang memang suke google tempat makan before die pergi makan...macam aku and family jugak apa2 aku lah orang yang disuruh oleh diowg tok search tempat makan yang sedap dan baru..

Tapi sekarang kalau search susah sangat nak jumpa yang updated sebabnye sekarang ramai yang share dekat ig je tapi susahnye kat ig ni kte tak leh search by keyword kte just boleh search by hashtag je tu pun kalau memang dah tau nak makan dekat mana contoh ko terus hashtag #del'skitchen then barulah keluar orang2 yang penah makan and wat review dekat situ...kalau nak search tempat makan takde nye kuar dekat hashtag tu kan??? faham ke tidok??? lagi satu contoh nak bg kalau pun kte search #foodjb banyak yang keluar restoran yang non-halal sebab orang non-muslim yang rajin hashtag tu if diowg g makan...so susah nak cari tempat makan yang halal and sesuai dari hashtag di ig...

So dengan adanya blog yang blogger2 nye suke review tempat makan ni bukanlah untuk tarik viewer tapi hanyalah untuk bantu korang2 terai tempat makan yang baru dekat2 area korang...dan yang paling penting updated...ada tu aku search2 skali kuar tahun 2011 punya review punyalah lama entah ada ke tak lagi restoran tu sekarang...

Dengan ini aku sangat menyokong blogger yang suke review makanan ni agar teruskan perjuangan anda!!! kikikikikii sebab aku salah seorang yang akan baca blog anda...dan sangat2 membantu dari membantuti fikiran ini tatkala nak cari tempat makan baru..

Sekian luahan hati...


till then
cik enie

No comments:

Post a Comment