02 September, 2015

Coffee Nowhere, Taman Gaya Johor

Assalamualaikum..

Hamik skali berderet citer pasal makanan aku bagi...baca la puas2..eh ada ke orang nak baca kikikikikiki...

Restoran ni ramai pekerje chinese and pelanggan pun ramai non muslim..time search BIL kate halal..pastu dah masuk tanya lagi waiter halal ke tak..Alhamdulillah halal..

Sebelum pergi tak buat research dlu so tak tau signature yang hebat kat sini..dah balik baru aku bukak hashtag die baru tau yang best dessert2 die sebab siap ada lukis2 lagi kat pinggan kek tu...and of cos la coffee die kot yang sedap tapi saya bukan peminat coffee so tak tau la sedap ke tak..



Dipakse amk gmbr oleh Tia..


Dak kecik kat sblh tu sibuk main game manjang tak padan kecik..




Burger BIL...tak rase so tak tau sedap or tak..

Pizza die bole la lain la skit dari fast food yang biase dimakan tu...

Nachos tak dapat menandingi Racer Cafe..

Rice crab baked apa ntah nama..tapi die sekadar rase nasi atas tu macm letak sos2 skt then tabur cheese nampak ala2 lasagna..rase ermmmmm biase je..

Mussels ngan cheese je kot...rase alahai tak rase apa2 pun...rase kupang ngan cheese je...

Overall pizza je yang lain dari yang lain..dan makanan die biase je macam aku cakap tadi maybe orang datang sni untuk makan kek and minum kopi kot bukan makan berat2..so aku rase tak la berape sedap sangat..sape nak cuba boleh pergi ke jalan gaya 1 taman gaya, johor bahru..

selamat makan!!!

till then
cik enie



No comments:

Post a Comment