01 February, 2012

Permulaan Bulan

hye,,assalamualaikum..

Hepi February!! haa np hepi sgt semua owg bl februari muncul ni?? beria2 ak kat fb n twitter semua hepi je nk smbut februari ni yelah ad yang nk tunang la,kahwen lah,dpt gaji lah...weee...

p/s: sori haritu aku tulis bln ni 28 hari pdhal 29 hari aah silap sudah

                      Perasaan aku plak bulan februari ni x de pn hepi mcm diowg yelah sm je aku rasa tp ad feel lain sikit....perasaan bercmpur baur skjp suka skjp takot skjp syukur skjp redha haaa mcm2 kn?? aku pn x tau yang mn 1...tp nk sgt bln ni cpt berlalu nk tgk result nye baik ke buruk apa y berlaku dlm bln ni hahha and x sabar nk tunggu maya dtg sni mari kte kerja sama2..untuk entry kali ni mmg sikit pn saje nk ada post tarikh 1 februari..

-read till end-





























Baru aku tau betapa susahnye kte nk pakai kete BMW X6...

No comments:

Post a Comment