17 February, 2012

BerMulah Episode..


hye..assalamualaikum..

Macam lama je dah tak update blog ni kan? kan? kan? mmg pun urskan hal2 diri ini yg blum ckp terurus lagi..hehe i bz sikit laa pastu ssh plak nak online sebab c budak kecik tu suke kacau2 org yang tgh main laptop pastu kat opis x de masa aku nk brblogging ni, ni pun post yang pendek je nnt time ada ms lg aku tulis pnjg berjele-jele k.. yang icha tu biaselah bdk2 skrg kan semua dh celik IT pantang nmpk lptop trbukak laju je dr nk tdo trs segar uloos.Icha ni comel je tgn die kalau tgh tekan2 keypad ni 1 1 huruf die tkn ngan jari telunjuk die hahah tapi die bkn terrer menekan je tp die buat stunt dgn cara diri ats laptop smbil tersnyum riang oooweee..haa power lah ko icha,nanti aunty belikn gajet untk icha k...

Haa sbb apa bdk kecik tu ada ngan aku skrg kan?? sbb aku dh stay umah mummy die tak tahu lah bp lama tp brtahan je lah smpai kudrat ni terdaya krn aku telah memulakn career di Selangor hui I merantau ok! ala biasa lah tu kan muda2 mcm ni lah kene keje under pressure skt nnt dah tua sikit boleh duk senang lenang takkn lah terus nak senang lenang ye dak???? tp kalau mula2 start keje mmg mcm2 perasaan ada, barulah aku paam knp org x nk keje nk duk umah senang lenang gak..even ni 2nd keje aku tp environmnt die diffrent so adapt je lah...So kembalilah balik aku ke bumi Selangor ni cz dlu kan I study kat sni..tak pelah opportunity bnyk kat sni try je lah mn yang ok tp kat sni yang letihnye kene harung jem wey x hengat adoii.......tapi impian untk ada studnt panggil I Miss trmakbul lah jgk even bkn jd lecturer tp keje kat kolej boleh lah jgk kan tp stkat ni x de pun pnggil aku miss lg citt...hahhaha

So bermulalah episod penggembaraan di negeri org and dptlah aku bermain2 kegembiraan ngan bdk kecik tue tp skrg dh ngade2 tahap melampau menci aunty..kalau time ngade2 tu asik ngan mummy die je siap bole nanges2 menipu plak tu geram je rs mcm nk picit muke ko icha hahah..

-read till end-

























percayalah rezeki tu ada kat mana2 je insyallah Allah akan tolong kita if kte sentiasa mintak pertolongan kat Dia..aku mmg percaya bende alah tu and kte kene sabar je tgu peluang y dtg even lmbt kte kene sabar and selalu doa kat Dia..



2 comments:

  1. yup itu reena setuju..walau dimana kita berada Allah sentiasa berada dgn kita..reena bw sini..nanti jgn lupa follow dan komen di blog reena..

    ReplyDelete
  2. hye reena nice to meet you..done follow reena meh follow menfollow...

    ReplyDelete