06 February, 2012

HePi DaY

hye..assalamualaikum....

Cuti lama ni kowg msti bz brjalan n ada aktiviti kan??? kan?? best nyee..aku tak..tak de pn aktiviti berjln brsama keluarge ke n watever just duk umah rehatkan badan yang selalu rehat ni..huhuu..oleh kerana mak n abah balik umah Segamat so tinggallah 2 beradik ni di rumah..so aku lah kne jd akak y baik n bertanggungjwb coz kne sediakn mkn minum tok adik trsayang...haaa even tak de aktiviti brsame family tp aku dpt tetamu cuti ni..yeahhhhhhhhhhhh!! my best fren dtg dr batu pahat saje2 tok brjmpa,brgosip,brcerita,n sbgainye..maya dtg die tdur sini semalam je..apa lah maya next time dtg tdor lama sikit k!

Sehari 2 before tu mmg excited nk jmp masing2 x sabor yelah lama wey x jmp asyk2 citer dlm fon..dh r citernye x abis pn..mcm2 nk citer,aku dh knl maya ni since diploma lagi kat Segamat dulu tp close since part 6 diploma n until degree..dlu time blaja ktowg suke encourage each other n semua citer aku maya tau..semua citer maya aku tau gak..ktowg ni suke g libray tp bkn nk tnjk rajin ke o mmg kaki libry ye tp kat libry kan dpt wireless free n kat situ sejuk so kalo nk wat asg mst dtg libry kalo nk study jrg r dtg libry..libry r saksi segale galenye..ktowg kalo ngah citer bende sedih bole plak nanges dlm libry tu ,pastu kalo citer excited gelak kuat2 hahahha...so close r,pemikiran ktowg pn sma gak kalo aku tgh fikir sumtnhg die pn fkir sama gak tapi maya ni pandai dari aku..so apa2 ak x paam aku akn tny die n my group study tp aku lebih selesa ngan die myb ktowg ada "instink" yang sama kot...Dari dulu smpai skrg ktowg ok x penah pn terase o apa2 insyallah hubungan sbgai best fren kekal smpai bila2...

bawak maya g Kota Tinggi Waterfall..

tapi duk luar je lah ea,yelah dh ptg kalo masuk pn x best hehehe


dah nak balik dah..kejap je maya dtg!

mestilah abadikan kenangan diumah saya dlu..


hoi..hoi adik aku duet ngan cik maya wey..untungla sp duet ngan maya ni hehehe

Mak abah,adik n eni g karoks ye..hehe yelah parents x de so ni lah aktiviti 2 beradik

hui..hui..cik maya sanggup ke duet ngan i?? suare pn nan adooo


So maya dtg hari ahad n aku g amik die kat bustand n trs bwk die ronda2 JB n Kota Tinggi..even die org Johor tp die jrg jalan so dh ad masa ni apa salahnye bwk die ronda2...heheheh soping2,jalan2 penat balik umah gosip2..Oleh kerana dh penat sgt kn tdo pn awal hehe yelah citer2 la,ajr2 la,share2 inf la..esk nye die dh nk balik coz selase die dh keje so b4 balik haruslah g karoke dlu hihi..kalo nk tau suare maya ni sedap ok!! boleh masuk mentor nk g audition tp mcm takot lak kn hehehhe n ak jd manager die hahah kalo nk dgr suare maye y sedap merdu tu kenelah blanje kami karok dlu..ye kami sbb aku kn manager die hehehe..dlu time study sure r mst g karok ngan maya n bdk2 lain wah maya ni tgk je bdk pandai tp kaki karok hover dr org lain..Dlu time study semua ingt maya ni ulat buku la,nerd2 la tp adooo die x mcm tu langsung k!!<<<<ini fakta so don't judge a book by its cover...

Habis je aktivit karok semua anto la maya balik ke bustand yelah die nk keje pagi so knelah balik awal kang penat plak kan?? Plis maya nnt next time dtg lagi!! enjoy sgt2 even umah aku x de org n aku y masak ntah p2 tok ko tp hope jgn serik dtg umah saya...heheh,

-read till end-


















pilihlah kawan yang bole kowg jdkan kawan n hargai kawan tu...kdg2 kawan ni pn ada kerenah diowg gak so pandai pandailah kowg pilih kwn dunia akhirat kowg k!! daaa

2 comments:

  1. wah..maya datang ke???bestnyee...nanti jgn lupe hajak haku sekali owkey..huhu

    p/s: puitis sungguh ayat terakhir tuh..hukhuk..(batuk kecil )

    ReplyDelete
    Replies
    1. hajak ko g mn?? karok?? nooooo hal r wey...kalo ada maya 2 jam pun x cukup haaa..oo y trakhir tu mahal ok! sp baca mmg sentap muka biru hahahha

      Delete