29 October, 2015

Makan dekat Cafe Racer lagi!!

Assalamualaikum..

1 day before parents aku balik dari haji kami adik beradik pergi la makan-makan dinner yang disponsor oleh BIL ayah tia...TQ ayah tia!! tapi aku tak makan pun sebab diet hahahahh... biasa la kalau dah situ je dekat tekak diowg best situ la diowg bawak pergi makan lagi..so ke cafe racer la kite...oo lupa kecuali family abang aku die tak pergi...family die memang jarang join acara makan-makan kami ni hahhaahha..

 dekat dalam ni cantik diowg pamerkan motor-motor so boleh la ambil gambar...yang aku biasa la jadik bibik diowg kakakak


 1 restoran dengor suara diowg je...pastu suh auntie ambil gambar ea...geram je aku dengan kenit-kenit ni...
gambar makanan 1 ni je la aku ambil yang lain tak kuasa sebab diowg order makanan yang sama je...leh tengok dekat entry Cafe Racer ea...


 Ahli jemaah ni je la adik aku tak ikut die pergi berjalan dengan kawan-kawan die pulak..

Lepas makan tak tau nak pergi mana pergi la area lampu-lampu ni padahal orang selangor dah biase tengok I-City datang sini sibuk juga nak kesini...kami pun tak tau nak pergi mana dekat JB ni takde sangat attraction place untuk dilawati..ni tengah pesat membangun shopping complex berapa banyak entah lagi diowg nak buat... 

Lepas lari-lari kejar mengejar pastu Tia boleh plak ea sound ada budak perempuan dalam umur 8-9 tahun kot jalan sebelah die terus die kata eh gemoknye die....terus aku tutup mulut die pakai tangan kemain die tu mulut memang kemain direct...aku memang slalu gaduh dengan dia dah la cakap macam orang besor urut dada je kalau time die melawan tu tapi time parents aku takde weekend die nak tidur dengan aku dekat rumah Kg Melayu nak teman auntie katenye alooooo so suwittt my bff...


till then
Cik Enie

No comments:

Post a Comment