26 August, 2012

Serai @ Empire



hye...assalamualaikum...


Dasar femalas mmg cam gni, ni gmbr sewaktu bersame2 makan ala keluarga di Serai..makanan not bad lportion pn bnyk so mmg memuaskan lagi memuaskan kalo ada org belanje tersgt puas...hhehe

Actually gmbr ni sebelum aku blah dr College ni so kakak2 baik ni telah mengajk saya makan bersame mereka (sbb apa tulis ayt bkn main mcm ni? sbb saya sgt bersopan dgn kakak2 ni so kalo die baca nmpk sopan je sya)



Dah makan kat tmpt baru mstilah ad gmbr,so marilah kte start meniliti gmbr2 tersebut..







gambr penghias cerita kali ni dimulakn dgn gmbr couple of the year..tadaaaa!!!!







peace akak..amboi mata semua kesana kepoh sgt ke org yg anda tgk tu??? hahha

nilah buktinye kak zu tgk org yg sedang mengepoh disebelah sya tu...saya hny menongkat dagu memikirkn masalah mereka ni heheheh

aku mmg kaki menyibuk air org lain aku sibuk kacaukn...biasela sy plg muda kene la mnje2 skt hehe..org disebelah saya tetap kepoh nk tau sy buat ap...c..c

ye tekun sekali mndengr hujah2 kak zu berkenaan c ehsan hahha

sori kak tersalah focus gmbr pak cik tu plak kn??

akak doakn kte jd mcm akak jgk ye...nnt bole dtg johor..yabedabedu

sedapnyeeeeeee..

ni pung...terlalu bnyk sy x abis mkn sori





oleh kerana sibuk mengepoh dan makan so gmbr lupa plak nk amk bnyk2 hehe...btw thanks kakak2 sekalian best keje ngan kakak2 ni,aku suke tp oleh kerana mgt x best sy pn x thn wooo...


Kte doakn akak2 ni pn dpt yg lebih baik dr skrg ni k...luv u all..
















-read till end-




keje kenelah jujur pd dri sndri barulah dinamakn berkat...insyallah

1 comment: