01 August, 2012

Jiran Kami dah Kawen

hyee..assalamualaikum...


Pehhh post berkurun yg x post2 duk terperuk dlm hardsik ni sabor je lah ye....sebenarnye awal bulan lepas member kami lagi sorg dh kawen..ramainye la aii kawan aku dh kawen congrats korg!!!!!!!.....member ak ni je lah yang sempat aku pegi weddng die member yg lain tu ak x sempat la wey ad komitmen ngan family ewahhhhhhhh ayt ank mithali sgt kan????

Die ni actually jiran bilik ktowg time Diploma dlu kat UITM Segamat 1 wing..so dlu time makan ke outing ke ktowg la selalu bersama...x sangke ko dh kawen Zurin....Vivi ko bl lagi??? hahahah

wedding kali ni aku pegi ngan vivi..vivi bwk partner saya pn kene bwk partner skali...vivi ni roomate time dip dlu so 3 thn kat segamat..3 thn la kami bersama..

nak dtg umah Zurin pun aku leh sesat padahal umah die kat meru juga..samalah umah kakak saya,sbnarnye dr umah die ke umah aku hny memakn masa 15 mint je kjp je pn tapi sesat sengah jam aku sampai..hahha sampai c icha pn tertdo dlm kete..aunty2..

tanpa melengahkn masa yang x abis2 masa dihabiskn untuk icha je(x alih2 kn) .So marilah tatap gmbr yg sempat ditangkap..sebab ap sempat??? sebab time ni i bwk bdk kecik,aku kn aunty mithali bwk ank buah kemana2..ewah perasan kali kedua...

gmbr famili mst ada..

candid konon pdhal icha takot ngan keris tu ahahh

nmpk sgt kn ak mak cik mithali


girls only!!!


pengantin marah ak amik gmbr main2..hehe


sblm balik kte bg ayt2 manis dlu kat pasangan 





ok itu saja...post akn dtg akn menyusul.....tgk icha muka boring nasib die ok time ni..gud girl..vivi ko maintain je dr dlu smpai skrg kan???? hahah aku rs die br la secocok ngan ko v hahahha




-read till end-




sori kepada ex-housemate saya time dgree..x dpt g weddng ko tp hadiah dh dpt kn rosini??

No comments:

Post a Comment