28 April, 2015

Promosi Ephyra

Assalamualaikum..

Start 27 April sehingga 30 April 2015 aku ada wat promosi untuk Ephyra.

Beli 2 kotak premium dgn harga RM344 sahaja dari RM394 (diskaun kasih syg RM50)
Beli 3 kotak premium dgn harga RM511 sahaja dari RM591 (diskaun kasih syg RM80)


COD : Kg.Melayu Majidee, Kota tinggi, Kulaijaya, Ulutiram, Nusajaya

Free : shaker..

Aku tak suke bagi free gift dekat customer sebab aku lebih suka bagi diskaun so korang lagi untung sebab aku pun pembeli jugak so kte mesti akan pilih lagi murah dari pilih harga sama tp dapat free gift kan..tapi strategi orang meniaga ni lain2..

Aku jugak tak buat postage sebab lebih suka COD senang dan cepat barang trs dapat..

Sesiapa yang nak order boleh terus watsap 0177090398/0137354855

Till end
Cik enie

2 comments:

  1. Salam…..

    >Promotion Until Fainting<

    Sewa Kereta dan melancong Bandung Murah jerr….


    Sila Tuan / Puan memutuskan Tempat lawatan boleh Ikut tentatif Program yang Sudah di sediakan ATAU Ikut rancangan Sendiri.

    Untuk Perkhidmatan Kami Janji akan berikan PERKHIDMATAN yang tiptop,Baik,Ramah & bahasa berbudi.

    Jom Tempah Sekarang dan dapatkan harga istimewa Dari Syarikat Kami.
    InsyaAlloh amanah dan barokah.

    Tempahan:

    Call / WhatsApp :

    +6281313232315

    mytripbandoeng@gmail.com

    http://www.sewakeretamurahbandung.com

    Semoga maklumat Yang Saya berikan memudahkan urusan anda untuk bercuti ke bandung.
    Terima kasih.
    Wassalam … wr..wb

    ReplyDelete