20 April, 2012

Melawat HKL...

Hyee..assalamualaikum..


Pergh tajuk x leh nak cakap apa la kan??? macam engineer bagai nak melawat-lawat ni..hhahah, Sebenarnye citer ni dah lama tapi oleh kerana x sempat nk menulis and nk transfer gmbr so terperaplah die lama2 dalam ni berkurun...

Actually ex-housemate time degree telah dimasukkan ke hospital Kuala Lumpur akhir bulan lepas haaa cb bygkan mmg dh berabad dah citer ni aku saje je kasi citer dah basi untk kowg baca hahahah member aku ni pun dh kuar wad and dah sihat sgt2 dh skrg,
1st time u i masuk hospital ni ssh plak tu nak cari jalan tgh2 KL tp taram je pakai GPS akhirnye smpai gak even ikut jalan jauh nunnnnnnnnnnn kedaungg! Aku ni cuak sikit kalau msk hospital ni even g melawat kejap mmg hati ni rasa mcm separuh je lagi separuh hati lg dh melayang,bukan apa nnt mulalah kalau nmpak org2 sakit ni aku rasa lain mcm skit x leh nk describe rasa tu kat kowg...So nasib baiklah member aku yg sakit ni mmg kaki loyer buruk so melawat org sakit tp leh gelak2 gosip2 kat katil pesakit tu..ish..ish..ish..

Nama pesakit: E'in (tp yg x leh blah die leh setkan nama die kat fon aku e'in comel!<< ngade2 pny bdk! layan kan je lah)
Umur Pesakit: Sebaye ngan blogger (cewahhhhhhhh)
Sakit: Demam Denggi

Kesian die kene demam denggi so kalau dh demam denggi mstlah kene tahan wad lama kan sebab die kene tgk darah ko dh nuetral lom sebab nyamuk tu dh bwk virus dlm darah kita if die gigit kte,so sebab tu lah bahaye demam denggi ni lagi bahaye kalo denggi berdarah tapi nasib baik in2 kuat so dlm seminggu je die kene tahan,kuat2 pun degil gak minum air masak pn x nak x paaaaaaaaam aku ngan perangai ko ni in..ish..ish..

Oleh kerana ktowg ni dh lama x jmp last pn time konvo last year so dah jmp ni mmg bnyk citer ktowg share bkn main lagi borak2 ats katil org,pesakit kat sblh bengang je tgk bdk2 ni gelak2 hahahah sori nye mak cik,pak cik,uncle sebelah katil in2 aku rasa die tension je ngan kte wey!

ohhhh cover pipi tembam lah tewww! hahahaha

ni gmbr time rush2 ea harap maklum tmbh plak jurufoto yg senget haruslah hasilnye cenggini..

Sebenarnye aku x sure boleh amik gmbr or tak dalam wad ni,signage x de bgtau pn x leh amik gmbr tapi oleh kerana kekalutan adik in2 iaitu deknor time nk amik gmbr so x alih2 ada plak nurse dtg tegur "dik dalam wad x leh amik gmbr ye!" so gmbr yg sempat disnap oleh deknor 2 ni jelah...tu lah aku mmg nk beli camera kecik lah senang sikit nk paparazi kat mn2...


Tu in2 yg pakai cool fever bdk kecik pny,noni ex-housemate gak yg pakai black blouse and sorg lelaki tu adalah kawan in2 nama saya lupa mntk maap...haaa aku g HKL naik kete baru noni good job non dh leh bwk kete smpai KL u...hebat after ni jgn takot2 lg k! even kalut didlm kete time otw tp akhirnye berjaye jgk smpai ke destinasi...


-read till end-





















if kowg ada rasa x sedap bdn and terima petanda2 awl cnth muntah2,pening and suhu bdn yg sgt tinggi segeralah ke hospital untk mndptkan rawatan ye sbb denggi ni bahaye tau,sp2 je leh kene so make sure persekitaraan anda bersih,tiada takungan air dan sebagainye...

No comments:

Post a Comment