25 December, 2014

Rangkuman cerita tahun 2014

Assalamulaikum...


Lagi berapa hari nak menjengah ke tahun baru 2015 dan naik lah lagi 1 angka umur jawabnye ni..
dan seperti biase target untuk jadi rajin menulis blog tak kesampaian oleh kerana faktor malasnye ituuuuuu..........

Sempena hari kerajinan yang amat pada hari ini oleh sebab ketidaksibukkn kerje2 diofis marilah kte ceriakn blog yang dah hampir nak ditutup ini.

Alhamdulillah almost bende yang aku target atau hajatkn dah dapat kecuali keje yang lebih stabil. Tu tak dapat lagi maybe belum ada rezeki aku kearah tu. so takpe tu berserah je lah kepada Allah semoga die dgr apa yang diminta ni..

Fikir2 balik rasenye Alhamdulillah tahun ni ok je perjalanan hidup masa pun cepat je berlalu bangun2 pagi g keje pastu balik...pastu dah weekend pastu skrg dh sampai hujung tahun...cepatnye la hai...

Maybe dimasa hadapan kene pertingkatkan lagi dr segi ekonomi plak ke kan..makin bertambah tahun makin bertambah jgk perancangan so Insyallah ada rezeki lebih kte tingkatkn taraf kehidupan kte..dan jadikan manusia yang lebih berguna anak yang lebih mendengar kata dan bertatasusila gituu hahahah....

Kalau rajin aku up story psl vacation...rasenye dah terlepas banyak giler dah cerita cuti2 aku ni....orang ramai view blog ni pun sebab cerita vacation2 ni..so kalau rajin aku ku share cerita and boleh jadikan us ur guide sewaktu bercuti nanti...Tahun depan ada lagi plan bercuti so nanti2kan lah ye....

Sebenarnye tahap rajin menulis blog dah dtg tapi mood untk tulis takde plak..so aku akhiri cerita dengan..


Assalamualaikum..


Till meet again at next post..


No comments:

Post a Comment