25 December, 2014

Ephyra

Assalamualaikum...


First time ni tulis kat blog untuk review produk...hahahha so mcm terase segan plak kakaka..*ok tak kelakor....

Bermula dr awal tahun ni aku dah try produk ni utnk diri sendiri...sbnrynye hajat nak try produk ni dah lama dah tapi oleh sebab faktor kewangan aku pendam je dlu hasrat sampai la rase dah mampu nak beli supplemnt tok diri sndri barulah pergi beli...hahahha...

Selain dari minum sndri, kakak2 aku pun minum bnde alah ni semnjk mcm nampak perubhn kat diri aku ni kan dan trs skrg jadi pengedar sah ephyra di area johor bahru dan juga kota tinggi kalau senang2 and terase nk try produk ni bolehla contact2 saya di ig anasaudagar *sempat ko promote...aku nak minum ephyra ni sbnrnye utk tenaga plus di bagi kolegen dlam badan..so mcm alaa mahal takpelah asalkn bagus tok dalamn and luaran...

Ephyra ni mmg highly rekemeded dr aku sebab aku penah benti minum ephyra...then aku tak nampak perubahan time minum produk lain kecuali ada la cerah skit tapi minum 2 botol takkan la nak trs putih banyak kan kalo kulit asal dah mmg tak berapa putih kan..tp bukan tu je aku rase kalau ada parut jerawat ke mmg ssh nak ilang atau lambat nak ilang...and tak berapa nk bg tenaga dari segi dalaman plak...so aku mmg dah rase sebati giler dgn ephyra ni....best...best....best...nampak tak kat situ????

Ok nah secara eksklusif saya dedahkan testimoni diri sndri slps mnggunakan produk epyhra kebabaommmmm ini...



Giler tak giler!!!!! hahahah aku pn teruja tgk gambar sekarang...

Oleh kerana dah buat review pasal produk ni..korang janganlah segan silu meh la follow ig anasaudagar untuk lebih cerita pasal ephyra dan juga susu kambing wildan....hehehe

Selamat menjamu mata dengan gambar aku...




No comments:

Post a Comment