01 October, 2013

Kerumah Orang Kahwen Versi 2

Hyee...Assalamualaikum

Ni last weeknd..kemain jemputan kawen sana sni..dh besar ni rajin la sikit g umah org kawen..kalo dlu malas yaaa amat...

Kali ni kwan serumah and sebilik time kat UiTM Puncak Perdana...so dh janji ngan Maya bff i kte g saing..oleh kerana umah die jauh aku angkut skali mak and ayah aku g after tu leh la g berjalan2...



kemhoo dlu before smpai umah perantin..


Punyalah pusing2 upenya umah die tepi jalan je..aloh senang sgt ni..first time g umah noni even ddk kat Kota tp tak penah aku jejak umah die ni..


Takde motif pn amik gmbr pelamin ni tp saje je sebab maya nk try buat bunga kembang2 tu...


Sebelah maya tu ex-roomate time sem 6 kat Segamat dlu..and sekarang dh ada anak..and ank die pn dah besar..giler cpt masa berlalu...




Ngan auntie enie haruslah ada gmbr gediks..


Lama giler tgu perantin siap and finally keluar jgk..nk jmp die sbb aku kne balik cpt nk hntr maya blek JB tu yang dh peluk cium trs cabut...



Cantik noni...dlu kemain diet..skrg pinggang dh ramping suke la tu..




Before balik pekena dlu ice-cream sedapppp....

-read till end-
























Lagi sorang dah tawen...ooyeah..Who's next??

2 comments:

  1. hmm..tak dapat pegi noni kawen..aku kne kerja.. sobs

    ReplyDelete
  2. same goes to me >.< tahniah nonie

    ReplyDelete