23 June, 2013

Kahwen...Kahwen

Hye...Assalamualaikum

Bulan 5&6 adalah bulan kawin2 beramai2.... seru untuk aku lom sampai lagi..Insyallah doa-doakan la ye...! ehemm!
tapi jemputan dari orang bnyak bebenor kdg2 dlm 1 hari smapai 4 jemputan, tapi tak leh la g smua tak larat anak tekak....sebagai anak dara mak yg tinggal so pergi la ikut diowg g umah owg kawin walaupn aku tak berapa gemar sgt makan lauk umah owg kawen ni...


Walpn aku mak cik diowg tapi i tetap maintain muda ok!....besar dah anak sedara saya...Ni kat kampung...kazen kawen...gmbr pengantin takde...gambar orang2 gedik ada..port biasa evrytime ada kenduri kat kg...umah ude...smua sedara mara lepak sni, time ni adik beradik aku tak balik..yg ada aku jelah n adik..tu yg mengedik tak tentu hala tu...


Pengantin ntah mana...ktowg yg lebih...alah bukan selalu kan....


Ni kawan family ktowg die buat kat dewan...pengantin ni muda lagi dr aku tapi dah kawen....dlu kecik2 main sama2 tau! skali die kawen dlu...*eh apa kaitan kan?*......tu Tia tgh mengepoh...jalan bukan main laju pastu suh org kejar die...


Gigih tak i amik gmbr lauk kenduri???? hahahahha dh takde citer kan? tu yg sanggup aku amik gmbr mcm2 skrg ni... lauk pilihan utama kalo kenduri kawen..kambing masak merah!!!! pehhhhhhhhhh sedapnye la aii lauk kambing ni...tapi antara bnyk2 ada 1 caterer tu masak lauk kambing ni mmg superb.. lupa la nama die... 


Motip?? amik gmbr pelamin orang??? 


Tak superb sgt sbb takde lauk kambing.....hahhahahah


maafkan diri ini....i tak penah amik gmbr syok sndri..ni lah 1st time


Skali 4 jemputan 1 hari so umah kedua aku hanya mampu makan bubur je..takot muntah dikemudian hari...


Ni umah kawan ibu Tia....Tia jakun seh! dpt yg pegang2 tu.... siap amik bawak balik 1 .. nanti time auntie kawen kte buat ea Tia.....eh!


Hobi selepas balik umah orang kawen.....amik gmbr hahahahh....


Ni nak tunjk jerebu sbnrnya...ko tgk! time ni kat Ledang...mmg dh teruk la time ni...bau asap je manjang..sian tuan rumah..

Balik umah org kawen singgah umah kazen jap..die nk bersalin...so time ni die kat hospital..yg ada ank die 2 orang ni....mula2 tak nak amik gmbr..lama2 kemain lagi..

Kesimpulannye...majoritinya smua pengantin yg aku g kenduri ni smua muda2....apakah?????


-read till end-























Selamat Pengantin baru!!!! 

No comments:

Post a Comment